Friday, October 20, 2006

This is my hope


This is my hope...

Forever Oneness,
who sings to us in silence,
who teaches us through each other.
Guide my steps with strength and wisdom.

May I see the lessons as I walk,
honor the Purpose of all things.
Help me touch with respect,
always speak from behind my eyes.
Let me observe, not judge.
May I cause no harm,
and leave music and beauty after my visit.
When I return to forever
may the circle be closed and the spiral be broader.
-- Bee Lake (an aboriginal woman)

1 comments:

At 4:00 PM, Anonymous Anonymous said...

He Sas,

Ben je blog aan het uitpluizen geweest. Een schat van interessante, mooie grappige dingen waar ik weer gave dingen uithaal. Bv. die verlichte rockende bus ha ha ha en hoe de wereld er uit zou kunnen zien. En een mooie vertaling van het gedicht van iemand die op de wereld komt en weer gaat. Mag ik die op een kaart zetten voor een vriendin die morgen dag gaat zeggen tegen haar vriend die naar 'de eeuwige jachtvelden' is.
Slaap lekker ik zie je weer Dag Jolande

 

Post a Comment

<< Home